[NUUG kart] Fwd: Adresseimport

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun May 7 20:04:16 CEST 2017

[gazer2175]
> Problemet er apostrofen som blir brukt. På vanlig tastatur så har vi '
> men rett apostrof er ’ . Den må ein bruke Alt+0146 for å få fram i
> Windows.

Poenget mitt er at ' er rett /nok/ apostrof, da den er i regelmessig
bruk blant folk som utøver språket vårt.  Det er ikke spesielt mange som
synes det er vesentlig hvilken apostrof som bruker, og jeg er ikke en av
dem.  Problemstillingen virker for meg kun som støy i forsøket med å
forbedre kvaliteten på navn og adresser i OpenStreetmap.

--
Vennlig hilsen