[NUUG kart] Rettigheits problem pga bruk av Norge i bilder data...

Fredrik lists at 0v.no
Thu Oct 12 21:48:17 CEST 2017

On 05. juni 2016 11:55, N/A N/A wrote:

> Sendte ei melding med eit generelt spørsmål om bruk av NiB WMS i OSM.
>
> Ba om ei tydeleg tilbakemelding på om vi har lov til å bruke dette
> eller ikkje.

Roter opp i en gammel tråd her: Fikk du noen gang svar på dette?

Jeg tenkte å sende en epost til Kartverket og be om tillatelse
(lisensmessig) til å bruke Norge I Bilder, men hadde vært greit å vite
om de allerede har svart på dette.

--
Fredrik Lindseth
http://www.openstreetmap.org/user/FredrikLindseth