[NUUG kart] Import av returpunkter og gjenbruksstasjoner

NKA mapper nkamapper at gmail.com
Thu Apr 5 14:46:51 CEST 2018

Takk for gode kommentarer.

* Name: Med nesten 7.000 punkter tror jeg ingen av oss har mulighet til å
redigere dem enkeltvis, men jeg kan sjekke om noen "blokker" av punkter kan
fikses. Dersom det er ønskelig å søke etter nærmeste "returpunkt" eller
"gjenbruksstasjon" i Nominatim må ordene være med (evt. i alt_name), men
det er kanskje ikke så viktig.

* Adresse: Hadde tenkt å bare ta med for gjenbruksstasjonene, som er ganske
store anlegg.

* Åpningstid: Har ikke tenkt å ta denne med. Altfor variabelt innhold, og
usikker på om vi klarer å holde den oppdatert.

* Vet noen hvordan man tagger at en container bare kan brukes av hytter? De
er ofte låst.

* Papp og papir: Det var ulike meninger i den tidligere diskusjonen på
listen om tagging av dette. Noen mente at recycling:paper=yes var nok,
andre mente at det skulle være recycling:paper=yes +
recycling:cardboard=yes. Bør være enkelt å bruke utenom importen også.
Synspunkter på hvordan vi kan konkludere/hvordan "papp og papir" bør tagges?