[NUUG kart] Import av ssr2

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Thu Apr 12 18:20:13 CEST 2018

> Tilsvarende er det også noen objekter som har name=* + name:no=* + alt_name:se=*,
> med kun norsk navn i name=* og ingen name:se=*.

Her (prøver vi) å følge dataene fra SSR, så jeg må nesten ha ssr:stedsnr hvis du tror noe er feil.
Det er prioritert skrivemåte som havner i name=*, også supplerer vi med name:<språk>=*, loc_name:<språk>=* osv for resten av navnene som ikke er “prioritert".

Om alt fungerer som det skal, impliserer dette at det er det norske navnet som er ‘prioritert’, også ligger det nok et ‘foreslått' eller ‘uvurdert’ :se navn som derfor blir puttet i loc_name:se=*

> Tilsvarende er det også noen objekter som har name=* + name:no=* + alt_name:se=*,
> med kun norsk navn i name=* og ingen name:se=*.
Her er det nok også det norske navnet som er prioritert, også blir “resten” puttet i alt_name, som i dette tilfelle blir alt_name:se=*.

Håper det var oppklarende,
--
Øystein Bjørndal