[NUUG kart] OSM forum

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Apr 16 13:46:20 CEST 2018

[Sverre Didriksen]
> Er ikke det greieste å ta en liten avstemning da? Vis alle som har en
> mening sier om de er for eller imot så kan vi ta en opptelling
> etterpå. Det blir jo veldig demokratisk og retferdig.

Avstemning gir vel ikke helt mening.  Flertallsdiktatur er jo ikke et
alternativ her, og det gjør jo at de som ikke ønsker å bruke forum ikke
kan tvinges til å bruke forum.  Dermed er alt en avstemning kan gjøre, å
dele miljøet i større grad i to enn i dag.

Blant alle de andre ulempene, så er for min del ulempen med å dele
informasjon om når og fra hvor jeg leser et forum (og dette kommer
automatisk av å koble seg opp til forumet for å lese websidene), for
stor for vernet om min privatsfære til at det er aktuelt for meg.

--
Vennlig hilsen