[NUUG kart] Fjellvannet Skien

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Wed Apr 18 09:43:01 CEST 2018

Hei,

Dette er nok eit problem mange plassar der N50 kartdata ikkje er importert. Nå det skjer vil det nok bli mindre problem.
Usikker kort langt denne importen er komen, men vil tru vi ikkje er halvferdig med alle kommunane. Mange av dei største i areal manglar.

For vatn så er og utfordringa er at SSR kun brukar punkt og vi har i dag ingen automatisering for å gi namn til vatn.

Så det å få inn namn i vatn som er bygde opp av ein relasjon krev manuelt arbeid.
I ein del kommunar så la eg inn manuelt når eg importerte N50 vatn og elvar, men dette krev veldig mange timar med arbeid.

Jan