[NUUG kart] Hele Norge N50 -> osm

Atle Frenvik Sveen atle at frenviksveen.net
Thu Aug 23 13:50:35 CEST 2018

Hei!

Jeg har nettopp sendt fra meg en artikkel der jeg benchmarka import av "store mengder" data til PostGIS. Artikkelen er desverre ikke publisert enda, men koden jeg skrev (python med bruk av OGR/GDAL) ligger her: https://github.com/atlefren/HOGS

Merk at du må ha GDAL med SOSI-støtte installert for å kjøre scriptet. Burde være ganske selvforklarende, men hvis du ender opp med å bruke dette er det bare å spørre.

-a

--
  Atle Frenvik Sveen
  atle at frenviksveen.net