[NUUG kart] Elveg oppdatering

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Thu Jul 5 22:43:54 CEST 2018

Da fikk jeg det til å kjøre. FYBA-versjonen min har hardkodet tegnsett for
å tolke nøkkelord med norske tegn. Samtidig bruker sosi2osm TEGNSETT-taggen
i konverteringen, så jeg måtte også bytte ut denne i tillegg til å
konvertere fra UTF-8.

Jeg har ikke gjort mer kvalitetssikring enn å greppe gjennom log-filene
etter "error" uten å finne noe. Før noen starter med en av kommunene
anbefaler jeg å:
- Sjekke om det står noe uvanlig i log-fila (det meste er advarsler om
inkonsistenser i input-data)
- Sjekke om det har havnet noe vesentlig i XXXXdeleted_elements.osm. Her
havner alt som ikke har kjente tagger for elveg2osm. Når nye tagger blir
innført i nye versjoner havner objektene her.

De nye filene ligger i katalogen Elveg_2018_06_27 samme sted som tidligere (
https://drive.google.com/open?id=0BwxPkSBawddGN0hUeUZtLUctUW8).

Geir Ove