[NUUG kart] Oppdaterte adresser

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Wed May 30 21:58:00 CEST 2018

Ser ut som loggen er litt meir som forventa no ja. Lang liste med adresser som nok kjem inn etter kvart.

Er jo kjempebra at det blir automatikk i oppdatering frå kartverket. Då vil ein jo lettare kunne halde ting oppdatert.

Korleis handterer du f.eks. gamle adresser som kanskje forsvinn og/eller får nytt nummer/gatenamn?
Dette med gatenamn vil jo vere ei sak der kommunar har slått seg saman.