[NUUG kart] OSM Carto i dag

Hans A. Rosbach hans.a.rosbach at gmail.com
Fri Apr 5 15:21:00 CEST 2019

Dette problemet kjenner jeg igjen. Det er samme problem som jeg spurte om
for en del måneder siden, og det var Bunnefjorden som skjulte disse øyene.
Jeg ble varslet om problemet for nettopp de samme øyene på Wikipedia.
Akkurat disse øyene er rettet på OSM, men det finnes andre som ikke er det.
Se Åland som et eksempel.
For kartene på Wikipedia er en rettelse laget, men ikke kommet gjennom ut
til produksjon.
Det er Tag:natural=bay som ikke gjøres korrekt.

Hans