[NUUG kart] Statens Kartverk i OSM-format til GPS

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Apr 8 08:14:24 CEST 2019

Hei
Jeg har dessverre ikke hatt tid til å gjøre noe med dette, men målet er å få  gjort det.
Nå er dataene vi har i osm vel så gode som kartverkets mange steder, spesielt når det gjelder stier, så kartene på frikart.no er rimelig bra, selv om det er litt lokale variasjoner. Jeg går selv mye i fjellet og har god erfaring med egne kart. Om man tar en titt på kartet før man legger ut på tur så ser man fort om det er god dekning i det  området man skal på tur i.

-Sverre