[NUUG kart] Import av ssr2

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Tue Dec 17 08:39:25 CET 2019

For å bli kvitt de sky-høye “hosting fees” til Amazon, på hele 2 kroner måneden, har siden nå blitt flyttet til:
https://obtitus.github.io/ssr2_to_osm_data/
til den hyggeligere prisen av 0 kr…
Permanent link vil altid være fra denne siden:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Import_av_stedsnavn_fra_SSR2

Både den, og barnehageimporten, har også fått en (pen?) graf som viser historikken til importen:
https://obtitus.github.io/barnehagefakta_osm_data/

--
Øystein Bjørndal