[NUUG kart] Får ikke lasted ned filer fra frikart.no

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Dec 25 17:09:56 CET 2019

Hei

Dessverre så er et noe problemer. Jeg har meldt fra til nuugs driftsgruppe, men det er ikke fikset foreløpig.

Jeg har startet å sette opp en midlertidig tilleggs-site på http://folk.uio.no/sverredi/frikart/garmin/. Det er ikke plass til alle kart der, men håper å få plass til topo-sommer iallefall. Siden ikke alle land er med der har jeg foreløpig ikke linket disse opp på frikart.no, men det kommer. Men Norge er med.

Jeg jobber også med å få til en litt mer permanent backupsite med plass til alle kartfiler.