[NUUG kart] OSM-pilsen

SandorS sandors39 at gmail.com
Thu Feb 21 16:33:16 CET 2019

Hei, en fin initiativ. Kunne jeg/vi få en tlf nummer i tilfelle vi finner ikke frem?
Forresten, jeg var/er med OSM fra dens fødsel og er aktiv i flere lister. Har utviklet flere innovative OSM relaterte
tehnologier men, dessverre, har aldri møt en annen OSMer fra Oslo eller Norge.
Mvh. Sandor Seres

Sent from Mail for Windows 10