[NUUG kart] OSM-pilsen

dag dag at jodalin.org
Fri Mar 8 17:52:56 CET 2019

Her er det fullt og ingen klare osm'ere. Hint om hvor folk er? Sendt fra min Samsung Galaxy-smarttelefon.
-------- Opprinnelig melding --------Fra: SandorS <sandors39 at gmail.com> Dato: 21.02.2019  16:33  (GMT+01:00) Til: Wiklund Johan <johan.wiklund at entur.org>, kart at nuug.no Emne: Re: [NUUG kart] OSM-pilsen Hei, en fin initiativ. Kunne jeg/vi få en tlf nummer i tilfelle vi finner ikke frem?Forresten, jeg var/er med OSM fra dens fødsel og er aktiv i flere lister. Har utviklet flere innovative OSM relaterte tehnologier men, dessverre, har aldri møt en annen OSMer fra Oslo eller Norge.Mvh. Sandor Seres Sent from Mail for Windows 10 From: Wiklund JohanSent: 20 February 2019 12:57To: kart at nuug.noSubject: [NUUG kart] OSM-pilsen Hei Jeg tar herved initiativ (privat, og ikke som Entur-ansatt) til en OSM-pils i Oslo, 8. mars på Oslo Mekaniske.Alle som har lyst å snakke om OSM over en øl (eller annet) er velkommen. Les litt mer her: https://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=65271 Håper mange har lyst og anledning å komme. Spiller ingen rolle om du er OSM-veteran eller noobie.  /Johan