[NUUG kart] Renummerering av fylkesvegar for 2020

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Thu May 23 14:48:57 CEST 2019

Frå 2020 vil alle vegar ha eit unikt nummer. For å få til dette vil alle mindre fylkesvegar fr eit nytt nummer med fire siffer.
Dette er alt gjennomført for Trøndelag etter samanslåinga no i 2019, og alle vegar er, så langt eg kan sjå, oppdatert i dette fylket.

For at dette skal vere klart før 2020 så føreslår eg at vi lagar ein tag som ein enkelt kan byte over 1. januar 2020.
Då kan vi gjennom året legge til dei ny veg-nummera som kjem.
Eklaste og mest forklarande vil vel vere 2020:ref=*

Samtidig vil eg også føreslå at om vegen går frå 2 eller 3 siffer til 4 så blir vegen redusert til "secondary" og at alle vegar med fire siffer får denne klassen.
Det er i dag ein del "feil" der desse også har "tertiary".

Eit kart med oversikt over gamle og nye nummer finn ein her:
https://vegvesen.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=7ffd2bbd172448d1a912fe63787435e2

JT