[NUUG kart] Nye vegnummer

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sun Oct 27 20:20:34 CET 2019

Og eneste grunnen til at sosi2osm berre fungerer på Linux er på grunn av
fyba. Eg kompilerte faktisk sosi2osm for Windows men det var ingen som
greide å finne ein fyba.dll som faktisk greide å laste SOSI filer. Neste
steg for sosi2osm er å skrive ein parser for SOSI format. Men ettersom fyba
ikkje sjølv følger SOSI standarden er dette ein ganske omfattende jobb.