[NUUG kart] E18 mellom Tvedestrand og Arendal

Tor Christian Tovslid tctovsli at gmail.com
Mon Sep 16 08:15:19 CEST 2019

Hei dere,

Tenkte eg bare ville kommentere at eg blei positivt overraska. For nokre
veker sida, tok eg turen sørover og havna på den nye E18. Då sjekka eg
OSMand, og såg at strekninga var på kartet, og tenkte ikkje meir på det.
No i helga, var eg igjen på tur sørgjennom, og då sjekka eg Google Maps kor
lang tid den estimera. Då la eg merke til at Google ikkje har oppdatert
kartet sitt med den nye E18-strekninga mellom Tvedestrand og Arendal:
https://www.openstreetmap.org/search?query=tvedestrand#map=12/58.5558/8.8495

Gratulerer, bra jobba som alltid! Det at denne strekninga er på OSM og
ikkje på Google Maps kan nesten brukas som litt PR, om ein treng.

--
Mvh Tor Christian Tovslid