[NUUG video] Skal vi bruke Stallmans foredrag på Chateau Neuf the 23/2 som en teknisk prøve?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sun Feb 8 09:39:04 CET 2009

2009/2/8 Morten Kjelkenes <morten at kjelkenes.net>:
> Vi satser på å benytte 1 kamera til opptaket. Streamingen må settes opp
> tidlig.

No veit eg umtrent ingenting um videogruppa, men:

Eitt kamera + presentasjon inn vert jo fort litt lite viss det ikkje
er nokon presentasjon. Viss det er ein teknisk prøve, er det kannhenda
lurt å prøva seg på minst 2 kamera. Eg forstod det slik at de gjerne
ynskja å bruka det litt som test på fyrehand av GoOpen slik at de
kunne gjera/lova noko litt meir ambisiøst der.

So er sjølvsagt det eine kamera backup; -- men dv-streamen som kjem ut
frå dvswitch fleirkamera lyt lagrast og brukast som master som vert
streama ut og so teke vare på for seinare nedlasting.

Forresten fær eg veldig få av epostane, berre dei eg er CC-a i. :-)
http://www.velmont.net