[NUUG video] Test stream av dagens medlemsmøte

Ole Kristian Lien oklien at nuug.no
Wed Feb 11 11:13:41 CET 2009

On Wed, Feb 11, 2009 at 10:06:49AM +0100, Arne Kepp wrote:
> Jeg fulgte med i ca 40 minutter før jeg dessverre måtte i et jobb møte.
>
> Jeg synes det fungerte helt utmerket, det var lett å høre hva
> foredragsholder sa og kvaliteten på bildet var god. Det gikk greit å
> lese slidsene. Merket ingen hakk i strømmen.

Kjempe bra! :) Det blir nok litt mer testing fremover, slik vi
eventuelt kjører to strømmer (lav- og høykvalitet).

> Det eneste var at VLC lukker og åpner videobildet når NUUG logoen vises
> før sending, ca 1 gang per sekund. Det var såpass irriterende at jeg
> midlertidig lukket spilleren og ventet til ting kom i gang. Jeg tror det
> er ok å vise salen live frem til foredraget begynner, det er en fin
> bekreftelse for den som logger seg på at ting fungerer.

Dette er vi klar over og står på todo listen. Videostrømmen kom opp
ett eller to minutter før det startet, skulle gjerne fått den opp før,
men i går ble det litt stress. Til neste gang skal nok rutiner være på
plass og alt være oppe å gå mye raskere.

> Bra foredrag var det også :)
>
> -Arne

Takk for tilbakemelding. :)

Ole