[NUUG video] Når blir frikanalens websendinger tilgjengelig for alle?

Erik Vold erikvol at gmail.com
Tue Jan 6 19:00:56 CET 2009

Hei Petter!

Var innom Peppes på Nydalen for å møte deg, men så oppdaget jeg at du ikke
har mobil. Spurte rundt på bordene, men der var ingen som het Petter.
Kan godt ringe meg på 92821739. Er i Gullhaugveien 12 5.etg, samlokalisert
med Biovisjon. De ligger i paralellgata ovenfor peppes. Om du har mulighet,
kan du godt komme opp hit
Blir nok her en halvtime til...

-Erik