[NUUG video] [NUUG] NUUG og Video gruppa trenger deg.

Jan Øyvind Åkre jan.akre at gmail.com
Tue Oct 12 13:53:24 CEST 2010

Jeg kunne gjerne tenke meg å delta litt i videogruppen.
Hadde egentlig tenkt å svare på den opprinnelig mailen men hodet mitt har hatt litt begrenset kapasitet den sisten tiden ;)
Jeg har absolutt ingen erfaring med videoredigering eller film/tv i det hele tatt men har litt erfaring med ffmpeg hvis det hjelper.

Jan Øyvind