(fwd) Velkommen til Maker Faire Oslo

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Dec 5 10:45:18 CET 2013

Jeg fikk akkurat beskjed om at vår dugnadsnett-påmelding til Maker
Faire er godkjent.  Jeg følger opp med svar på spørsmålene om
workshop.

----- Forwarded message from Roger Antonsen <rantonse at ifi.uio.no> -----

Date: Thu, 5 Dec 2013 10:38:11 +0100
From: Roger Antonsen <XXX>
To: pere (at) hungry.com
Subject: Velkommen til Maker Faire Oslo

Hei,

Tusen takk for din søknad om å delta på Maker Faire Oslo. Det er med
stor glede vi kan meddele at din søknad om deltakelse er blitt
innvilget. Vi setter stor pris på din deltakelse.

Vi kommer tilbake med praktisk informasjon, men vi ber deg allerede nå
om å holde av ettermiddagen på fredag den 17. januar til rigging og
sosialt samvær. Vi har da et lite lukket arrangement for utstillere og
andre som deltar på festivalen. Hold også av lørdag kveld til
middagen. Vi legger snart ut prosjektet ditt på nettsidene og i
sosiale medier, så følg med.

Vi gleder oss til å møte deg i januar.

PS! Vi er nødt til å finne en god form på utstillingen. Du skriver om
en workshop, men dette høres ut som en stand hvor publikum kan komme
innom, spørre, få en demonstrasjon og se hvordan det funker. Hva
tenker du om dette? Eventuelt at du holder et foredrag om
prosjektet. Det kan også funke som en teaser for utstillingen.

Det er fint om du sender noen flere bilder som kan passe.

--
Med vennlig hilsen,
Roger Antonsen, Universitetet i Oslo, tlf. 97588742

Nettsider: http://makerfaireoslo.no
Facebook: http://facebook.com/MakerFaireOslo
Twitter: http://twitter.com/MakerFaireOslo

----- End forwarded message -----