Dugnadsnett på Maker Faire i Oslo

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Dec 10 14:49:03 CET 2013

[Petter Reinholdtsen 2013-11-30]
> Jeg har planer å stille på Maker Faire i Oslo 18. og 19. januar 2014
> for å presentere Dugnadsnett for alle.  Noen som vil være med?

Nå har vi fått plass, og vi er spurt hvor mange vi stiller, for
billetter og slikt.  Er det noen som vil være med?  Fint om dere i så
fall kan melde fra i løpet av uka, slik at jeg kan gi tilbakemelding.

Det hele finner som nevnt sted lordag 18. og sondag 19.  januar 2014, og
varer hele dagen, slik jeg har forstått det.

Jeg kunne gjerne tenke meg hjelp med å lage banner/plakat til
standplassen.  Jeg er estetisk utfordret og vil neppe lage fine plakater
selv. :)

--
Vennlig hilsen