Kjøpe inn en liten bunke mesh-noder?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Dec 14 08:10:34 CET 2013

[Tobias Brox]
> Disse er ikke openwrt-kompatibel hvis jeg har forstått det riktig.

Noen av dem er det, hvis jeg forstår
ikke har klart å få klarhet i er om alle er det eller om det er noen
modeller som ikke fungerer med openwrt.  Jeg forsøker å høre med noen
som har mye peiling på routerboard-utstyr og bruker dem med openwrt.

> http://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:License#License_Levels
>
> Slikt får i allefall meg til å rygge unna :-)

Det er jo tilsvarende som med TP-Link og Netgear, at fabrikk-firmwaren
er ufri programvare.  Mistenker det er irrelevant hvis vi får openwrt
til å fungere på dem.

--
Vennlig hilsen