Dugnadsnett på Maker Faire i Oslo

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Dec 21 23:40:59 CET 2013

Det ser ut til at vi blir fire på stand: Kjetil Homme, Ole Aamot, Dag
Asheim og meg selv.  Håper mange finner veien for å se på. :)

Jeg tror vi bør ha en a3/a2-plakat vi kan kliste opp bak oss samt en
liten bunke mesh-noder med oss.  Har spurt arrangørene om vi kan få låne
en skjerm og tilgang til Internet via ethernet, som jeg håper kan brukes
til å sette opp ett mesh-nett ved standen koblet til resten av oslo. :)

Bør antagelig også få på plass en liten merkelapp vi kan klistre på
routerbokser som forklarer hva de gjør. :)

--
Vennlig hilsen