Møtes tirsdag 2014-01-07 på Hackeriet?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Dec 29 16:22:34 CET 2013

Hei.

Jeg tror det er lurt om vi forsøker å samles litt regelmessig for å
bytte Dugnadsnett for alle, og foreslår at vi møtes tirsdag 2014-01-07
kl. 18:00 på Hackeriet.  Hovedfokus bør være forberedelser til Makers
Faire (lage plakat, få klart demonstrasjonsutstyr), men jeg håper også
vi kan få opp noder på Hackeret koblet til resten via VPN.  Hvem blir
med?

maskinen merket 'nydalen', slik at det blir enklere å komme igang med
kryss-kommunikasjon.  Ingen forbindelse ut i verden ennå, men det bør
være nok til å kunne sende SMS-er mellom Serval project-aktiviserte
telefoner på dugnadsnettet. :)

--
Vennlig hilsen