Møtes tirsdag 2014-01-07 på Hackeriet?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Dec 29 19:01:50 CET 2013

[Jon Nordby]
> Hei Petter,
> jeg satser på å komme. :)

Hurra.  Desverre har jeg oppdaget at jeg allerede var booket til
juletrefest den dagen, så da kan jeg ikke denne tirsdagen likevel. :(

Beklager veldig at jeg ikke hadde orden på kalenderen min.  Det er så
vidt jeg vet ingen andre av dagene med folk på Hackeriet (tirsdag og
lørdag) som er aktuelle for meg, så da må vi antagelig se på andre
dager.  Helga 10. til 12 januar er det Skolelinux-samling på Fornebu,
og Tirsdag 14. er det NUUG-medlemsmøte med 3D-skriving som tema.

Hvilke andre dager kan vi forsøke å møtes?  Kanskje vi skal høre om vi
kan møtes sammen med Skolelinux-folkene på Fornebu?

--
Vennlig hilsen