Endret hvor dugnadsnett.no peker

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Apr 7 15:22:56 CEST 2018

[Tobias Brox]
> Dersom det er ønskelig at jeg bruker "dugnadsnett" som SSID, så er
> dette riktig tidspunkt å kommentere det på.  Også, dersom jeg burde
> skrote hnet til fordel for noe annet, så er dette også absolutt riktig
> tidspunkt å kommentere det på :-)

Jeg vet ikke, men tenker at hvis det skal fungere må frekvens, SSID og
mesh-protkoll stemme.

Jeg tester med oppsettet til Freifunk Berlin hjemme, men har ikke hatt
dit til å sette opp flere mesh-noder.

Apropos mesh, så ble jeg tipset på kartlista at radioamatørene også
eksperimenterer med mesh-nettverk,
på Gardermoen som driver forsøk med dette.  Ser de bruker protkollen
OLSR, mens vi har brukt BATMAN Advanced.  Mon tro hvorfor de valgte
OLSR?

--
Vennlig hilsen