[NUUG fiksgatami] Spørsmål fra studentlaget

Kyrre Sørensen kyrre.sorensen at gmail.com
Fri Jan 9 15:22:14 CET 2009

Heisann.

De i studentlaget hadde noen spørsmål.

1: når kan vi greie å få opp en fungerende versjon, gjerne også hvis
vi bidrar med penger..

2: Hvor mye miljø kan vi ha med.. Kan vi evnt lage et grensesnitt med
kun miljøsaker?

3: hvorfor vil det være positivt for oss å samarbeide med dere.

Jeg merker at det er litt delte meninger blant gjengen.
En vil trykke på en knapp å få en løsning raskt opp fra firma vi har
vært i kontakt med.
Jeg er veldig skeptisk til det kontraktforslaget vi fikk fra det
firmaet, og har størst tro på samarbeid med dere.
En annen er litt skeptisk til hvordan vi kan greie å samarbeide med
dere, etc. hvor mye innflytelse vi kan få.
En er skeptisk til hva vi kan forvente av leveringer herfra..

Jeg prøver å få de til å få ordnet slik at de får møtt dere snart, men
flott om dere kan hjelpe
meg med å overbevise dem ved å forklare tingene litt bedre enn jeg
gjorde i forrige mail til dem.
Er derfor flott om dere har tid til å møte dem når de kontakter dere.

Altså tiden når løsningen kommer opp følte de var uklart, om vi har
mulighet til å få noe miljøfokus,
og hva det gagner oss å samarbeide med dere.
Flott om dere kan hjelpe meg litt med det, jeg skal jobbe med saken selv også..
Vi skal ta en avgjørelse innen en uke, og vil da raskt kunne bruke
penger på løsningen vi velger.
Det er teit å jobbe med 2 nesten tilsvarende løsninger på forskjellige
platformer..

Kyrre