[NUUG fiksgatami] Oversetterfil for fixmystreet

Christer Gundersen christer at friprog.no
Sun Jan 11 14:21:04 CET 2009

Hei !

Sender over filen i UTF 8.
Håper det kan bedre på problemene.

Mvh Christer

-----	    Original Message -----
Fra: "Petter Reinholdtsen" <pere at hungry.com>
Til: fiksgatami at nuug.no
Sendt: 11. januar 2009 kl 13.43 GMT +01:00 Amsterdam / Berlin / Bern / Rome / Stockholm / Vienna
Emne: [NUUG fiksgatami] Oversetterfil for fixmystreet

[Christer Gundersen]
> Hei !
>
> Sender over en versjon av oversettelsen hvor tekstene på forsiden er oversatt.
> Jeg har klar en første versjon med alle tekstene oversatt i løpet av
> kvelden, tar et rykk når Emma har lagt seg:)

Takk.  Har forsøkt å aktivisere den, uten å lykkes så langt.  Kopiert
den inn som
/srv/mysociety/locale/nb_NO.UTF-8/LC_MESSAGES/FixMyStreet.po på
fiksgatami.nuug.no.  Jeg tror dette er riktig måte å gjøre det på.
Usikker på om filen må registreres noe sted i tillegg.

> msgid ""
> msgstr ""
> "Project-Id-Version: 1.0\n"
> "Report-Msgid-Bugs-To: matthew at mysociety.org\n"
> "POT-Creation-Date: 2008-12-11 23:59+0000\n"
> "PO-Revision-Date: YEAR-MO-DA HO:MI+ZONE\n"
> "Last-Translator: FULL NAME <EMAIL at ADDRESS>\n"
> "Language-Team: LANGUAGE <team at fixmystreet.com>\n"

Her bør du fylle inn PO-Revision-Date, Last-Translator, og
Language-Team (som skal peke til i18n-no at lister.ping.uio.no, antar
jeg).

Filen har ellers et tegnsettproblem.  Den er ikke kodet i UTF-8.
Mulig det er problemet.  Rekker ikke teste den hypotesen nå.

Kan ellers melde at <URL:http://www.fiksgatami.no/> nå returnerer en
webside. :)