[NUUG fiksgatami] Søknad til Nuug foundation

Christer Gundersen christer at friprog.no
Sun Jun 21 19:54:37 CEST 2009

Hei !

Den forrige eposten min gikk ut mellom bleieskift og leggetid, teksten var derfor ikke helt sammenhengende.
Sender derfor en korrigert versjon:)

Mvh Christer

Korrigert versjon:
Hei !

Jeg skal sette fiksgatami at nuug.no på cc på epostene.

Glimrende at vi kan slå direkte opp mot postnr:)
Jeg sjekker til uka om mysociety er villig til å ta på seg oppgaven.
Hvis de skulle være villige regner jeg med at vi må ha noe dialog med dem for å avklare pris.

Mvh Christer