[NUUG fiksgatami] Status..

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Apr 8 12:29:31 CEST 2010

[Lasse Berntzen]
> Hei,
> Er prosjektet i live, eller lagt på is?

Det er i live, men det går sakte fremover.  De involverte har for
mange jern i ilden, og det er derfor vanskelig å finne tid til å
bringe prosjektet fremover.

Testinstallasjonen er oppe å går på <URL: http://fiksgatami.nuug.no/ >.
Behov for tilgang til georefererte kommunegrenser var så langt jeg kom
sist jeg pusset pa opplegget.  Jeg har jobbet mest med det tekniske,
og fulgt informasjonsstrømmen i programmet.  Antar jeg finner mer som
mangler når kartbiten faller på plass.  For noen uker siden begynte en
å importere kommunegrenser i OpenStreetmap.org, så jeg håper vi kan
bruke disse til å komme videre med fiksgatami.

> Hvis prosjektet lever, hvem kan jeg kontakte?

Denne epostlisten er en god plass å oppnå kontakt.  Fint om du
fortsetter å sende til epostlisten.

Hva tenker du på?