[NUUG fiksgatami] (fwd) [NUUG kart] Bruk av kommunegrensene

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Jun 2 07:35:13 CEST 2010

Dette betyr så vidt jeg kan se at OpenStreetmap.org nå har de
vektorkartene over kommunegrenser som vi trenger i fiksgatami.  Et
langt steg forover.  Har ikke hatt tid til å se på hva som trengs for
å ta dem i bruk i fiksgatami så langt, men ville nevne det her.

----- Forwarded message from "Gorm E. Johnsen" <nuug at gorm.cc> -----