[NUUG fiksgatami] Litt bevegelse i prosjektet?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Oct 28 12:33:38 CEST 2010

Ville bare nevne her på lista at jeg fortsatt er interessert i å bruke
tid på fiksgatami-prosjektet.  Har vært for lite ledig tid etter at
ungene kom i hus, men jeg har ikke gitt opp håpet. :)

Som kommunegrenser kan vi antagelig bruke enten Kartverkets N5000-kart
som er gitt ut som shape-filer via

Vet ikke hva Mapit-tjenesten vil trives best med.  Noterte meg
forresten at Mapit-koden ble pusset opp tidligere i måneden.  Se
det jeg leste om dette.

Det trengs et estimat om hvor mye det vil koste å betale MySociety for
å videreutvikle fixmystreet til å fungere i Norge og et budsjett for
hva det vil koste å få fiksgatami operativ for å se om vi kan skaffe
nok finansiering til å gjennomføre en slik plan.