[NUUG fiksgatami] Første utkast til vegvesenregioner på plass i mapit-dev.nuug.no

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Apr 2 03:57:35 CEST 2011

Sjekk <URL: http://mapit-dev.nuug.no/areas/NRA.html >. :)

Dette er første steg på veien mot å sende alle vegmeldinger fra
fiksgatami til også vegvesenet, for å jobbe oss rundt kommuner som
nekter å sende meldinger om fylkes- og riksveier videre til
vegvesenet.

Tar gjerne imot innspill om hva slags trebokstavskode jeg skal bruke
(dagens NRA fant jeg på selv og er tenkt å bety Norwegian Road
Authority), og hvilke numeriske ID-er som er egnet.

Når det gjelder ID håpet jeg det var et organisasjonsnummer i BRR, men
det ser ut til at mange av regionene deler ID der.

Når disse tingene er spikret, og importscriptet for mapit er mer
robust, så er vi klar til å sette disse regione i produksjon og gå
videre med å justere fixmystreet-koden til å gjenkjenne dem som
administrasjoner.