[NUUG fiksgatami] Android app og Dinsides sak om speed-bump

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Apr 6 12:58:52 CEST 2011

[Ørjan Vøllestad]
> Vi nærmer oss lanseringsklar Android app for fiksgatami, den blir testet av
> flere testere i skrivende øyeblikk.

Jeg er sikker på at flere lesere her er interessert i å teste, så del
gjerne informasjon om hvordan vi kan teste app-en. :)

Jeg håper den viser på kart andre rapporter i nærheten, slik at de som
rapporterer kan sjekke om de skal rapportere ny sak eller komme med
oppdatering på en eksisterende sak.

> I den forbindelse, fikk jeg et tips om en sak på Dinside -
> http://www.dinside.no/866598/speed-bump-er-veldig-godt-tenkt
>
> <http://www.dinside.no/866598/speed-bump-er-veldig-godt-tenkt>kanskje det
> kan være greit å ta det med seg når den lanseres, tipse dinside om den feks.

Jepp, veldig morsom ide.  Usikker på om hvor enkel den er å realisere,
da det vil være mye støy i informasjonen fra gyro-chipen.