[NUUG fiksgatami] Android app og Dinsides sak om speed-bump

Ørjan Vøllestad orjanv at gmail.com
Wed Apr 6 13:17:20 CEST 2011

2011/4/6 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>

> [Ørjan Vøllestad]
> av
>
> Jeg er sikker på at flere lesere her er interessert i å teste, så del
> gjerne informasjon om hvordan vi kan teste app-en. :)

Her er en link til en test-versjon: http://db.tt/oTqa58H
For de som vil teste er det fint om det kommer tilbakemelding som inneholder
telefontype og android-versjon og evt om telefon er modda. Prøv å gjøre det
i dag, så vi kan komme videre.

> Jeg håper den viser på kart andre rapporter i nærheten, slik at de som
> rapporterer kan sjekke om de skal rapportere ny sak eller komme med
> oppdatering på en eksisterende sak.

Dette tror jeg får komme i neste versjon, sammens med en del andre
forespørsel på funksjonalitet.
Pratet med Kagee om dette og vi er enige om det.

> det
> feks.
>
> Jepp, veldig morsom ide.  Usikker på om hvor enkel den er å realisere,
> da det vil være mye støy i informasjonen fra gyro-chipen.

Tenkte mest på å tipse dinside om appen når det ble lansert. Tror ikke en
sånn funksjon i fiksgatami appen er helt nødvendig.

Mvh,
Ørjan Vøllestad

> Vennlig hilsen,
> --