[NUUG fiksgatami] Bedre integrasjon mellom FiksGataMi og Bærums interne systemer?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Apr 7 13:00:21 CEST 2011

Hei.  Christer tipset meg om at du kunne være interessert.  Jeg ser
etter en kommune som er interessert i å integrere mot FiksGataMi
vha. Open311-protokollen, og i og med at Bærum så langt har mottatt
195 problemrapporter er dere kanskje interessert i å få dem levert mer
strukturert enn epost kan gjøre i dag?

Er dere i Bærum interessert i å være med på et prosjekt for å få
utvidet FiksGataMi til å også kunne levere meldinger i henhold til
spesifikasjonen omtalt på <URL: http://www.open311.org/ >?

Jeg vil tro at det skulle gjøre det trivielt for dere å ta imot og
konvertere til BK XML for videre distribusjon internt.

CC til fiksgatami at nuug, som er epostlista for utvikling av
FiksGataMi-tjenesten.

Foreningen NUUG