[NUUG fiksgatami] Android app og Dinsides sak om speed-bump

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Apr 11 22:37:59 CEST 2011

[Ørjan Vøllestad]
> Her er en link til en test-versjon: http://db.tt/oTqa58H For de som
> vil teste er det fint om det kommer tilbakemelding som inneholder
> telefontype og android-versjon og evt om telefon er modda. Prøv å
> gjøre det i dag, så vi kan komme videre.

Jeg opprettet <URL: http://www.nuug.no/pub/fiksgatami/ > og kopierte
de to pakkene for Android som jeg har sett dit.  Er det greit?

Tenkte det var greit om pakkene var tilgjengelig utenfor Android
Marked, etter å ha oppdaget at en må ha Google-konto for å få tilgang
til pakker fra Android Marked.  Ikke alle synes det er greit å godta
vilkårene til Google, og de som ikke gjør det bør også få mulighet til
å bruke FiksGataMi på sin Android. :)