[NUUG fiksgatami] Android app og Dinsides sak om speed-bump

Ørjan Vøllestad orjanv at gmail.com
Tue Apr 12 08:02:04 CEST 2011

2011/4/12 Anders Einar «Kagee» Hilden <hildenae at gmail.com>

> Det er greit nok at de ligger der nå, men det er kanskje en god idé å
> erstatte dem med Marked-versjonen når den kommer. Jeg mistenker at det
> du har fått er debug-pakker, og ikke release-pakker. I tillegg følger
> ikke binærene Apache 2-lisensen som brukes på et av
> tilleggsbibliotekene. (manglende lisenstekst)

Riktig, det er dev-pakker som er gitt ut, de var kun ment for testing
underveis og burde slettes når ny pakke kommer. Enig at Market alene ikke er
optimalt for de som ikke vil bruke det og jeg foreslår å legge ut pakker i
github og/eller på den siden som Pere nevner her. Hyperlenker er jo så
populære disse dager..

Hvordan går det med pakkinga Anders? Jeg kan bidra med tekst og bilder til
Market, hvis du ikke allerede har produsert det.

Ørjan