[NUUG fiksgatami] Hva burde vært programmert i FiksGataMi

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Apr 12 09:01:41 CEST 2011

[Cato Auestad]
> Hvordan får jeg tilgang til -dev?

Jeg fikser deg tilgang når du trenger det.

> Er det best å jobbe direkte mot dev eller sette opp et eget dev
> miljø? Personlig hadde jeg foretrukket sistnevnte.

Det er helt klart best med eget utviklingsmiljø.  Jeg anbefaler en
virtuell Debian/Squeeze-installasjon.  For å sette opp en fyll
fiksgatami/mapit-installasjon kan scriptet
Det eneste som mangler er to debian-pakker jeg måtte lage selv.  Skal
få kopiert dem ut til et offentlig sted.