[NUUG fiksgatami] Problemstillinger rundt stedsbaserte innrapporteringsløsninger

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Apr 15 14:53:16 CEST 2011

[Gjermund Lanestedt]
> Hei, og takk for epost og info.

Hei.

> Jeg kan gjerne ta imot innspill mer fortløpende og ustrukturert,

Da kan det være en ide å følge med på epostlista vår.  Den er åpen for
alle. :)

> men ellers kanskje vi kan møtes (deg eller de av dere som har
> anledning) i uken etter påske eller uken etter. Konkrete forslag
> fredag 29. april eller tirsdag 3. mai?

Jeg går ut i fødselspermisjon 30. april, så for min del bør det
antagelig være tidlig i den uka.  Hvis Christer eller andre i
prosjektet vil være med, antar jeg de melder fra ved å svare på denne
eposten. :)

> For min del så sitter jeg i Forskningsparken, og du som jobber i
> Usit er vel ikke så langt unna?

Jepp.  Vi kan jo planlegge lunsj sammen noen av dagene uka etter
påske, og drodle om temaet?

PS: bruk helst pere at hungry.com for å nå meg

Vennlig hilsen,
Foreningen NUUG