[NUUG fiksgatami] Problemstillinger rundt stedsbaserte innrapporteringsløsninger

Gjermund Lanestedt gjermund at lanestedt.no
Fri Apr 15 14:40:54 CEST 2011

Hei, og takk for epost og info.

Ja, selvsagt er jeg interessert i kontakt med deg/dere - og jeg vil sette stor pris på at dere deler med dere av de erfaringer og tanker dere har gjort dere.

Jeg kan gjerne ta imot innspill mer fortløpende og ustrukturert, men ellers kanskje vi kan møtes (deg eller de av dere som har anledning) i uken etter påske eller uken etter. Konkrete forslag fredag 29. april eller tirsdag 3. mai?

For min del så sitter jeg i Forskningsparken, og du som jobber i Usit er vel ikke så langt unna?

mvh
Gjermund

Gjermund Lanestedt
Lanestedt Consulting