[NUUG fiksgatami] Pressemelding om Android-app til FiksGataMi under utarbeidelse

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Apr 16 21:08:54 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Utkast finnes på
> testapp er tilgjengelig fra <URL: http://www.nuug.no/pub/fiksgatami/ >.
> Vi venter på at den blir tilgjengelig fra Android Marked før vi sender
> pressemelding.

Utkastet er ferdig, og Android-app kom på plass ca. 15:00 på fredag,
så jeg utsetter utsending av pressemeldingen til journalister er
tilbake på jobb.  Antar uka før påskeonsdag er en dårlig periode å
annonsere denne, så jeg planlegger å sende den ut på tirsdag etter
påske.  Er ikke sikker, så hvis noen som kjenner pressen har innspill
tar jeg gjerne imot til fiksgatami at nuug.no.