[NUUG fiksgatami] Arendal høyt ut...

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Apr 18 08:23:31 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Er det i tråd med forvaltningsloven å nekte å svare på epost med
> begrunnelse at det kommer via et system kommunen ikke liker?

Det slo meg, at vi kan jo løse Arendals problem med å lese epost som
kommer fra systemer de ikke liker ved å skrive ut epostene og sende
dem som brev i stedet.  Jeg mistenker at de ikke tror de må
kontrollere skrivemaskinen som skrev brevene kommunene mottok.  Kunne
være en morsom øvelse.

> Jeg ser at de kontaktet oss  15. mars og ikke har fått svar ennå.

Cato har svart nå.