[NUUG fiksgatami] Første utkast til vegvesenregioner på plass i mapit-dev.nuug.no

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Apr 23 16:35:04 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg har funnet to epostadresser til vegvesenregioner, og er usikker på
> hvilke vi bør velge:
>
>   firmapost-ost at vegvesen.no,vts-ost at vegvesen.no
>   firmapost-sor at vegvesen.no,vts-sor at vegvesen.no
>   firmapost-vest at vegvesen.no,vts-vest at vegvesen.no
>   firmapost-midt at vegvesen.no,vts-midt at vegvesen.no
>   firmapost-nord at vegvesen.no,vts-nord at vegvesen.no
>
> Jeg tror vts-* går direkte til vegtrafikksentralene, mens firmapost-*
> antagelig går via arkivet.  Cc til Eivind i vegvesenet hvis han har
> innspill på valg av epostadresse.

> [...]

Da er endringen aktivisert, og vi sender disse kategoriene til
vts-*@vegvesen.no:

  Fortau/gangstier
  Gatelys
  Gater/Veier
  Hull i vei
  Snøbrøyting
  Sykkelveier
  Trafikklys
  Trafikkskilter
  Veinavn-skilter

Håper jeg fikk med alle aktuelle kategorier.  Hvis Eivind mener det er
bedre å sende til firmapost-*, så er det enkelt å bytte.