[NUUG fiksgatami] Første utkast til vegvesenregioner på plass i mapit-dev.nuug.no

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Apr 23 16:55:25 CEST 2011

[Eivind Lund]
> Hei, er på ferie og har ikke sjekka epost før nå. Firmapost er
> veldig mye bedre enn VTS.

Mistenkte du var på ferie, men det er heller ikke mange meldinger som
kommer via FiksGataMi nå i påsken, så jeg fant ut det var best å få
gjort dette mens jeg har fri og tid til å fikse det og at et fåtall
meldinger til ikke optimal-mottaker ikke er så stort problem.

Uansett, takk for beskjed.  Jeg skal endre til firmapost-*.

CC tilbake til lista, så de kjenner bakgrunnen for endringen.