[NUUG fiksgatami] FiksGataMi hackermøte?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Apr 28 09:16:04 CEST 2011

Jeg tror det hadde vært nyttig å samle utviklere og teknikkere fysisk
over en helg for å hacke på FiksGataMi og diskutere hva vi kan gjøre
videre med tjenesten.  Alle på lista er naturligvis inviterte, og vi
bør også høre om det er noen i kommune-Norge som er interessert i å
være med.

Ser for meg et opplegg der reise og opphold blir dekket av NUUG eller
sponsorer, og vi samles på et egnet sted i Osloområdet.

Hvem har lyst til å være med?  Svar til lista, så får vi en ide om det
er interesse for dette.