[NUUG fiksgatami] FiksGataMi hackermøte?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Apr 29 09:02:01 CEST 2011

[Cato Auestad]
> Dette høres spennende ut og jeg skulle gjerne vært med, men desverre
> så har jeg ikke engang nok tid til å jobbe skikkelig med FiksGataMi
> hjemme, så jeg vet ikke hvor stor nytte jeg hadde gjort for meg på
> et hackermøte =/

Nytten av et hackermøte kommer mye av at en setter av tid og reiser
vekk fra alt annet, slik at en får gjort ganske mye når en samles.
Det gjør at jeg er sikker på at du ville gjort nytte for deg hvis du
ble med.

Håper interessen er større enn responsen så langt har indikert, der du
er den eneste som har svart. :)